Pakiet Gwarancja +
W trosce o czas i najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, chcielibyśmy zaprezentować Państwu nową usługę jaką oferujemy naszym klientom.
Pakiet Gwarancja + jest pakietem, po wykupieniu którego, klient objęty jest dodatkową ochroną w przypadku wystąpienia zgłoszenia reklamacyjnego.
Pakiet Gwarancja + jest oferowany do ograniczonej ilości producentów. Na chwilę obecną pakietem Gwarancja + objęte są opony z koncernów Arisun, Tianli oraz Westlake.
Każdy klient, który skorzysta z zakupienia dodatkowej usługi zwanej Pakietem Gwarancja +, objęty jest dodatkową ochroną i usługą natychmiastowego wysłania nowej opony w miejsce reklamowanego produktu.
Główne cechy pakietu Gwarancja +:
- natychmiastowa reakcja na zgłoszenie reklamacyjne
- wysyłka opony zastępczej w takim samym modelu i bieżniku co opona reklamowana do klienta bez czekania na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego przez producenta
Każdy klient, który kiedykolwiek miałby problem z ogumieniem ww. koncernów po wykupieniu pakietu Gwarancja +, może liczyć na ekspresowe dostarczenie opony lub opon zastępczych w miejsce reklamowanych produktów bez rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
Warunkami do skorzystania z pakietu Gwarancja + są:
- wykupienie pakietu ( wykupienie pakietu w terminie maksymalnie 7 dni od zakupu opon)
- spełnienie warunków ogólnych reklamacji
- pakietem Gwarancja + objęte są tylko opony z wadami fabrycznymi nie wynikającymi z uszkodzeń mechanicznych w tym powstałe podczas przebicia opony, przecięcia, jazdy na niewłaściwym ciśnieniu i pęknięciem radialnym karkasu powstałym w skutek takiego incydentu.
- przedstawienie dokumentu (faktury VAT) uprawniającego do skorzystania z pakietu.
Wykluczenia z pakietu Gwarancja +:
- jeżeli opona została mechanicznie uszkodzona i nie podlega rozpatrzeniu reklamacyjnemu.
- jeżeli opona była użytkowana na niewłaściwym ciśnieniu i uległa pęknięciom zmęczeniowym, radialnym powstałym w skutek takiego incydentu.
- jeżeli opona była naprawiana
- jeżeli opona była już wcześniej reklamowana i reklamacja została uznana bądź została odrzucona.
- Jeżeli opona była użytkowana niezgodnie z jej przeznaczeniem.
Podczas skorzystania z pakietu Gwarancja +, proces reklamacyjny odbywa się zgodnie z normalną procedurą. Klient otrzymuje od nas oponę zastępczą aby mógł bez przestoju wykonywać prace swoją maszyną.
Podczas korzystania z pakietu Gwarancja + i wysyłki opony zastępczej, nasz serwis wystawia fakturę VAT na dostarczoną oponę z odroczonym terminem płatności 21 dni. Jeżeli termin rozpatrzenia reklamacji ulegnie wydłużeniu to łącznie z nim ulegnie wydłużeniu termin płatności na dokumencie.
Jeżeli proces reklamacyjny będzie rozpatrzony pozytywnie, opona dostarczona w ramach pakietu Gwarancja + zostanie rozliczona na podstawie uznanej reklamacji w wartości określonej w procesie reklamacyjnym.
Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, wtenczas klient zobowiązany jest zapłacić za dostarczoną oponę na podstawie ważnej faktury.
Przykład:
Pan Marian reklamuje u nas oponę w rozmiarze 600/65R28, którą użytkuje od roku na swoim gospodarstwie.
Wykupił pakiet Gwarancja+ i zgłasza awarię opony.
Opona reklamowana spełnia warunki reklamacyjne.
Tego samego dnia towar zostaje wysłany do Pana Mariana, aby ten mógł swobodnie kontynuować prace na gospodarstwie.
Wystawiona zostaje faktura za dostawę oraz za nowo wysłaną oponę na termin 21 dni. Jeżeli termin rozpatrzenia reklamacji ulegnie wydłużeniu to łącznie z nim ulegnie wydłużeniu termin płatności na dokumencie.
Proces reklamacyjny zostaje przeprowadzany zgodnie z procedurą.
Po zakończeniu procesu reklamacyjnego i uznaniu reklamacji przez producenta wystawiamy fakturę korektę do wcześniej wystawionego dokumentu lub dokonujemy rozliczenia na podstawie decyzji reklamacyjnej do dokumentu wystawionego na oponę zastępczą.
Pan Marian cieszy się z natychmiastowej wysyłki oraz z braku przestoju związanego z rozpatrywaniem zgłoszenia reklamacyjnego.